Tengahari semalam aku dapat mesej dari abang Poslaju bagitau ada parcel untuk diambil di bilik parcel. Aku pun macam pelik sebab aku rasa aku tak de order apa-apa pun recently. Ke abang Poslaju salah nombor? Entah-entah scammer ni, kata aku dalam hati.

Tup-tup tak lama lepas tu, dapat mesej dari Anies bagitau dia ada hantar parcel kat aku. Laaaa... Anies rupa-rupanya yang hantar parcel tu. So tengahari tadi lepas hantar Khayla ke sekolah, aku drop by dekat bilik parcel untuk ambik kiriman dari Anies.


Ini betul-betul, bukan cobaan...

Tadaaaa! Ni la hadiah yang Anies bagi, siap dengan kad comel lagi 😍. Semua hadiah ni aku suka sangat! Ni tudung Fazura kedua yang aku terima dari kawan-kawan blogger, tak sabar nak pakai tudung ni sebab coraknya sweet sangat. Scrunchy warna bendera Palestin tu cantik teruk, bak kata gen Z sekarang, 'very demure', 'very mindful' 😄.  Baru nak tambah stok face mask, dah ada Anies kasi. Tapi yang paling ajaib tu, camane Anies tau aku tengah cari lip balm ni? Akan kupakai setiap hari dan setiap malam sebelum tidur supaya bibir sentiasa lembap. Suka sebab ada SPF20, PA++ dan yang paling penting, bau vanila yang lembut!


Terima kasih Anies, atas pemberian yang cukup lumayan!

Terima kasih Anies, semoga Allah murahkan rezeki Anies sampai mencurah-curah dan mengalir tanpa henti. Terharu sangat dapat hadiah yang tak disangka-sangka ni 💕.

Kalau sesiapa yang belum kenal dengan Anies, boleh la melawat blog dia dekat sini: https://aniesandyou.blogspot.com/ 

Anies ni seorang kaki travel dan juga peminat bola sepak (team favourite dia ialah Liverpool FC). Boleh follow blog dia sebab dia suka bercerita tentang kisah jalan-jalan di luar negara, review makanan best dan macam-macam lagi.

17 comments:

  1. Wah banyaknya hadiah dari Anies..menarik sangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la alhamdulillah, syukur sangat jumpa rakan2 blogger yang baik & murah hati ni termasuk la SA 💕

      Delete
  2. Bestnya dapat hadiah. Tahniah2. Bertambah koleksi tudung tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, syukur bertemu blogger2 yg pemurah 🥰

      Delete
  3. jimat banyak tang membeli facemask tu. ammi ni pulak rajin membeli (sebab gatal je tangan bila masuk drugstore) pastu semua dok terperap dalam fridge.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena check expiry date tu entah2 ada yg dah expired sebelum sempat guna 😅

      Delete
  4. Sheet mask tuh masukkan chiller. Biasa saya pakai siang hari, langsung sejuuuk wajah 😍😍😅. Segar sangaaat.

    Hijab dari Carneyz nanti nak saya pakai saat ada acara wedding sepupu Raka December esok. Cocok dengan warna baju saya. ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. OK, nanti jangan lupa ambil gambarnya 😍 Saya suka pakai sebelum tidur, sambil baring-baring 😄 biar jadi lebih relaks nak tidur.

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .